۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

جلیلیان با مهر مطرح کرد:

حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با رهبری شاخصه های رئیس جمهور آینده/ مردم به افراد خوش سابقه رای دهند

حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با رهبری شاخصه های رئیس جمهور آینده/ مردم به افراد خوش سابقه رای دهند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس نهم گفت: رئیس جمهور آینده باید از ویژگی هایی چون حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با مقام معظم رهبری برخوردار بوده و مردم نیز باید در انتخاب خود افراد با سابقه خوب را در نظر بگیرند.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری گفت: اولین ویژگی و شاخصه این است که رئیس جمهور آینده باید پایبند به قانون و رهبری بوده و طبق قانون و زیر نظر مقام معظم رهبری انجام وظیفه کند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید در تمام فعالیت ها با مقام معظم رهبری هماهنگ بوده و با توجه به اصل قانون اساسی و شرع مقدس به کشور خدمات رسانی کند.

جلیلیان، گرانی، تورم و بیکاری را از جمله مشکلات کنونی کشور دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید در راستای رفع این مشکلات گام برداشته و در رفع آنها تمام نقاط کشور را یکسان و به صورت عادلانه در این راستا گام بردارد.

وی در خصوص شاخصه های رئیس جمهور آینده در مباحث سیاست خارجی گفت: وی باید در این موضوع هماهنگ با سیاست های انقلاب اسلامی و با حفظ تمامیت ارضی، وحدت قوا و یکپارچگی ارضی حرکت کند.

نماینده اسلام آباد غرب گفت: پرهیز از هرگونه جنجال و حاشیه سازی که هم اکنون در کشور وجود دارد از جمله ویژگی های ریاست جمهور انتخابی باید باشد و وی از هر گونه حاشیه پرهیز کند.

جلیلیان گفت: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر تسلط بر اوضاع و مطالعه در بخش های مختلف از وجود کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف بهره ببرد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کند.

جلیلیان در پایان مردم کرمانشاه را مردمی ولایتمدار دانست و گفت: این استان برای حفظ و پایداری انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده است و مردم این استان چون دیگر نقاط باید به کسانی که در مسیر حفظ این ارزش ها گام برمی دارند و سابقه و پیشینه خوبی دارند رای دهند.

کد خبر 2056385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha